Friday, March 13, 2009

hahaha Drink a lot

اشرب يا حلو

1 comment:

أسوور said...

دة تعليقك عند احمد شقير

انا احترم وجهة نظرك فى موضوع قضايا التحرش رغم انها مخالفة للقانون والأمان المفروض تحسه المرأة فى الطريق العام

لكن مش فاهمة ايه معنى ما يلى؟؟

انا عارف انك شفت ياسمين في لقاء المدونين الاول وان كنت لم احضر لكن تفاصيل حصلت هناك اعرفها ربما تكون خافية عنك
قد ارسل علي ايميلك ما لا استطيع ان اكتبه هنا

يا ريت تقول على اللى حصل وعايز تخبيه وهتقوله لأحمد شقير فى السر والا هأعتبره تشهير بية

اما عن الكلام الموجه ليه من سيادتك

مدام أسر ياسمين سابقا
لو كنت رفعت القضية وفي نفسك غرض واحد في الميه شهرة
لا تجعليها علي حساب شاب , انا معترف انه مذنب
لو لأ
فالأعمال بالنيات

لما انت معترف انه مذنب متضايق ليه وحاسس انه هيدفع تمن شهرة وكلام فارغ
وليه المفروض تهمنى حسابات هذا الفاسد؟؟

انت ولا تعرفنى ولا تعرف حاجة عنى وبتفترض حاجات ملهاش اصل

انا منتظرة ان احصل على اجابة واضحة منك بخصوص ما سبق

تحياتى